Сегодня первый заместитель губернатора говорил о проблеме тепла в районах, о том, что нужно 18 млн.грн., чтобы отремонтировать тепловые сети. Эти 18 млн.грн. они планировали получить из областного бюджета, поставить на голосование этот вопрос завтра на сессии областного совета. Но он говорил, что вроде как, вы против, так как хотите, чтобы облгосадминистрация выделяла деньги на развитие метрополитена. Как решится этот вопрос?

Я не слышал того, что говорил Бабаев. Я слышал, что в Харьковском районе нет 10 млн.грн., которые нужно заплатить за газ. В Харьковском районе есть небезызвестный руководитель райогосадминистрации, которій довел район до такого состояния. Мы будем выделять деньги школам, больницам, театрам – тем, кто в них нуждается.

Владимиру Николаевичу Бабаеву я бы рекомендовал с первого дня своей работы, как первого заместителя председателя Харьковской облгосадминистрации посмотреть, получше, в чьих руках были тепловые сети и кому они были отданы.

Влітку на сесіях я казав, що потрібно всі ці товариства з обмеженою відповідальністю, що займаються постачанням тепла, рушити і забирати кошти. Тому що я, як ніхто інший, знаю, що таке гроші за тепло та електроенергію, бо два терміни, що я був депутатом Верховної Ради, я працював у комітеті з палива та енергетики.

Я просив облдержадміністрацію подати пропозицію, надати на затвердження сесії хоча б 4 млн.грн. для того, щоб продовжувалося будівництво метрополітену. І не потрібно намагатися зробити Салигіна «крайнім» в тому, що  в Харківському районі немає  10 млн.грн. на те, щоб сплатити за тепло. Ви ж бачите, які вони активні. В них достатньо часу ходити по судах. Ви бачили, яку роботу роблять у Харківській райдержадміністрації –  тільки на одному засіданні комісії була спроба непрозорого розподілу землі (і це продовжується по сей день) на суму, що дорівнює бюджету Харківської області – 2 мільярди гривень, не 18 мільйонів. Мені б на місці Володимира Миколайовича було б соромно забирати кошти в дітей зі шкіл, з будівництва чи в півторамільйонного міста. Крім того, метро користуються не тільки мешканці Харкова. Метро належить не Михайлу Добкіну. Це заполітизованість – «ми на метро не дамо». Ви знаєте, Євгенія Петровича Кушнарьова саджали до в’язниці за те, що він будував метрополітен, і він не претендував ні на яку пальму первенства стосовно того, хто його будує. Так само не претендує і Салигін. Чи то стосується програми «Земля – людям», чи то у будівництві метро. Я хочу тільки, щоб область розвивалася рівномірно.

Завтра вы будете голосовать за изменения в бюджет?

Завтра мы будем каждую копейку смотреть под микроскопом, каждую гривну. Деньги на тепло мы дадим тем учреждениям, которые на государственном бюджете. А средства для Харьковского района пусть они найдут, продав земельные участки. Там их хватает. Пусть устроят земельные аукционы и направят эти средства на погашение долгов.

Вообще-то самым проблемным является Купянский район.

А я знаю, что Харьковский. Там 10 млн.грн. задолженности. Предположим, что в Волчанском районе райсовет и райгосадминистрация работают нормально, деньги за тепло идут. И сегодня те деньги, которые можно дать в Волчанский район, на нужды здравоохранения, мы отдадим тем, кто из-за своей безответственности, бесхозяйственности не делал того, чтобы были средства, которыми он сегодня обязан рассчитаться за теплоносители? И это переложить на все остальные районы? Чем он лучше? Чем Харьковский или Купянский районы лучше других двадцати пяти районов области? Почему мы не даем дотацию Дергачевскому району для того, чтобы погасить долги за тепло?

Але ці гроші на ремонт, а не для того, об сплатити за тепло.

Ні, шановні, гроші на ремонт, що йдуть з бюджету, будуть виділятися. Завтра взагалі йтиметься про 22 мільйони. Ви назвали 18 мільйонів, що йдуть на ремонт. Звідки ці гроші – питання до Володимира Миколайовича. Якщо він знає звідки вони, то хай йдуть. Нам взагалі фінансове управління не подавало документів на виділення цих коштів. Я можу взяти бюджет – там навіть немає такої цифри. Там є витрати на будівництво шкіл, медичне обладнання, на газифікацію.

Прокомментируйте совещание Координационного совета в Запорожье, который состоялся в пятницу.

В п’ятницю в Запоріжжі відбулося засідання Координаційної ради при голові Верховної Ради. Самого голови Верховної Ради не було. Були голови обласних рад. Щодо враження, то якби показати вам ті проекти законів про місцеве самоврядування і державні адміністрації, які надійшли з Секретаріату президента. Якби хоч одна з політичних сил вийшла з цими проектами напередодні виборів, думаю, що люди шарахались би від цієї політичної сили. За цими законами голови адміністрацій, зокрема обласних, мають повноваження, як у царя, включаючи недоторканість. А щодо органі місцевого самоврядування, то обласну раду можна розпустити на основі рішення адміністративного суду за прийняття рішення, яке йде у протиріччя з Конституцією, законами та діями, які обмежують права та свободи людини. Ми всі розуміємо, під це можна підвести все, що завгодно.


Президент Украины
Верховная рада Украины
Правительственный портал
Харьковская областная государственная администрация
Харьковский городской совет
Національне агентство з питань запобігання корупції
Украинская ассоциация районных и областных советов
Ассоциация органов местного самоуправления Харьковской области
Совет почетных граждан Харьковской области
СБУ
Стратегия развития Харьковской области на 2015-2017 годы
Детский телевизионный фестиваль «Дитятко»
Эффективная первичная медицина в громаде
Конкурс Масельского
Громада очима дітей
Грант
Харківський обласний центр здоров'я
Харківський центр туризму
Слободской край
Ресурсный центр устойчивого местного развития
РЕГИОНЕТ
Харьковский региональный институт государственного управления
Форум Фактор
Соглашение мэров
КП